Statuspagina

05 december 2017

Afgelopen nacht zijn de diensten slecht bereikbaar geweest. De netwerk-provider had een DDoS bij één van de klanten gesignaleerd, en het hele netwerkblok via de "nationale wasstraat" laten lopen. Dit houdt ongewenst verkeer tegen, maar verstoort in de praktijk ook veel legitiem verkeer.

Na contact met de netwerk-provider is de nawas uitgezet, en werkt alles weer.

2 januari 2017

E-mail: Vandaag is, zoals aangekondigd, de oude mailserver uit dienst genomen.

Werkt uw mail niet meer? Dan staan uw instellingen nog verkeerd. In de instellingen van uw e-mail programma vindt u op twee plekken de servernaam service.jxs.nl, namelijk bij de inkomende servernaam (pop3 of imap) en bij de uitgaande servernaam (smtp). Dit moet mail.jxs.nl worden.

De correcte servergegevens zijn:

SMTP Server: mail.jxs.nl poort 587 of 465
POP3 Server: mail.jxs.nl poort 995
IMAP Server: mail.jxs.nl poort 993
Login gegevens staan in de waarschuwings-mail die u de afgelopen maanden 2x per week heeft ontvangen.

Uitleg bij het instellen van e-mail vindt u op deze pagina.
Home Statuspagina Support Algemene voorwaarden Contact Urenverantwoording Live ondersteuning Upload bestand Autoresponder email
Is een domeinnaam vrij?

Domein: