Statuspagina

27 juli 2017 18:17

De storing is door de netwerkleverancier afgemeld. Alles is weer online.

27 juli 2017 17:31

Deel van onze servers in datacenter euNetworks is down. De oorzaak is nog onbekend. We werken er aan.

6 juli 2017 10:48

De storing is door de netwerkleverancier afgemeld.

6 juli 2017 10:21

Deel van onze servers in datacenter euNetworks is down.

2 januari 2017

E-mail: Vandaag is, zoals aangekondigd, de oude mailserver uit dienst genomen.

Werkt uw mail niet meer? Dan staan uw instellingen nog verkeerd. In de instellingen van uw e-mail programma vindt u op twee plekken de servernaam service.jxs.nl, namelijk bij de inkomende servernaam (pop3 of imap) en bij de uitgaande servernaam (smtp). Dit moet mail.jxs.nl worden.

De correcte servergegevens zijn:

SMTP Server: mail.jxs.nl poort 587 of 465
POP3 Server: mail.jxs.nl poort 995
IMAP Server: mail.jxs.nl poort 993
Login gegevens staan in de waarschuwings-mail die u de afgelopen maanden 2x per week heeft ontvangen.

Uitleg bij het instellen van e-mail vindt u op deze pagina.

11 maart 2016

14:18 - Door een interne verstoring in de mailserver is een deel van de inkomende e-mail de afgelopen uren niet correct verwerkt. Dit heeft de volgende gevolgen:
  • Het grootste deel van de e-mail bleef in de wachtrij staan, maar is ondertussen alsnog afgeleverd. Voor deze mail is enkel een vertraging opgetreden.
  • Een klein deel van de e-mails is teruggestuurd naar de afzender.
  • Alle mail is/wordt afgeleverd of retour gezonden. Er is geen mail "verdwenen".
  • Er zijn geen gevolgen voor uitgaande e-mail geweest.
De monitoring zal aangepast worden om het risico op herhaling te beperken.
Excuus voor het ongemak.
Home Statuspagina Support Algemene voorwaarden Contact Urenverantwoording Live ondersteuning Upload bestand Webmail Autoresponder email
Is een domeinnaam vrij?

Domein: